Welcome to Qilamila Page :)

Betul atau Salah ? ?

* think it by yourself :'(

 
 * macam nie laa apa yang aku tengah rasakan sekarang :'(

assalamualaikum.. heyy.. hari ini emosi aku rasa lain sikit.. rasa sedih sangat2 kecewa pun ada.. tapi aku tabah.. rasa nak nangis pun ada.. selama nie salah ke apa yang aku buat?? aku mengaku memang ada salah aku.. tapi ntah laa.. ish.. lepas tuu betul ke apa yang aku nampak tgah hari tadi?? nape dia balik dgn org tuu?? tak apa laa lagi pun bukannya dia tahu perasaan aku dekat dia.. ala lagi pun aku tak sesuai pun dgn dia.. tgok laa sendiri dia 1 aku nie 0.. dah mcm no 10 dah.. then nmpk mcm adik and kakak... then sampai bila mak aku nak layan aku macam nie.. tak apa mungkin mak aku masih marah dgn aku.. i'm sorry :'(.. then aku rasa rindu plak dgn semua cousin aku.. dah lama tak jumpa.. lagi2 SITI SARAH.. dia yang paling aku rapat.. sebab selalu share problem dgn dia.. hmm masing-masing busy.. :(( hari ini aku rasa betul tak ada mood.. okay laa.. tuu jea kott apa yang aku nak luahkan.. hmm.. thanks a lot sebab baca.. :'(( 
THANK YOU READERS

No comments:

Post a Comment